Expres Kurs Obsługi Sketch up MAKE / SKETCH 8 + Kerkythea

Zapraszamy serdecznie na Expres Kurs Obsługi Sketch up MAKE / SKETCH 8  + Kerkythea
Kurs 10 godzinny
• Koszt : 486 zł
• TERMIN: zajęcia będą odbywały się 24 września od 9 00 do 14 30 oraz 30 września od 9 oo do 14 30
UWAGA! PRACA NA KOMPUTERACH WŁASNYCH UCZESTNIKÓW !

 

Prosimy na zajęcia przyjść z własnym laptopem. Osoby, które zapiszą się na nasz kurs otrzymają specjalną instrukcję instalacji programu, a zainstalowany program oczywiście pozostanie na ich komputerach także po zakończeniu szkolenia.

  • SketchUP jest programem komputerowym służącym do modelowania
    trójwymiarowego dla projektantów wnętrz, projektantów terenów zielonych, dizajnerów, itp.
  • SketchUp posiada dużą bazę użytkowników pod nazwą Google 3D Warehouse,
    gdzie mogą oni publikować swoje projekty, wymieniając się komponentami
    i doświadczeniem z innymi użytkownikami tego programu.
    SketchUp jest kompatybilny z innymi programami służącymi i pomagającymi
    w projektowaniu takimi jak ArchiCAD, AutoCAD, 3D studio, Blender,itp.
    Kerkythea to program do tworzenia fotorealistycznych wizualizacji 3D.

    Oba te programy w połączeniu dają możliwość pracy w charakterze projektanta/designera, jednocześnie ich użytkowanie nie wymaga, zwłaszcza na początku drogi projektowej, zakupu kosztownego oprogramowania typu Cad.

    Jeśli chce podszkolić swoje umiejętności w Programie SketchUP lub pragniesz zacząć od podstaw – zapraszamy!
    Zapewniamy komputery podczas zajęć, można także przyjść z własnym laptopem (pomożemy wówczas w instalacji programu)

    Program zajęć obejmuje naukę :
    Etap I nauki

będziemy modelować w programie Sketch up Make 2017 (który może pobrać się na komputer jako Sketch up 2017, zaś po 30 dniach samoistnie zamieni się w bezpłatną wersję Sketch up Make 2017).

Obecnie Sketch up Make 2017 pozwoli nam poznać wszelkie techniki modelowania i kolorowania wnętrza, oraz umożliwi ściąganie gotowych modeli mebli ze specjalnej biblioteki 3D Warehouse (https://3dwarehouse.sketchup.com)

  • Etap II nauki

Będziemy poznawać techniki prezentacyjne, które umożliwia program Sketch up. Głównym zadaniem będzie wykonanie wizualizacji – renderingu w „doczepianym” programie KERKYTHEA (tzw. nakładka renderująca / silnik renderujący).

Program Kerkythea nie jest kompatybilny z programem SU Make 207, jednak jesteśmy w stanie zainstalować go na programie Sketch up 8. Ściągnięcie programu Sketch up 8, będzie nam nie zbędne tylko i wyłącznie do wykonania wizualizacji.

 

A co będziemy dokładnie robić ? ,

Czego nauczymy ? :
Program SketchUp – pasek poleceń, narzędzi, menu podręczne, pasek stanu.
Ustawienia rysunkowe.
Omówienie układu współrzędnych oraz ustawienia jednostek rysunkowych.
Rysowanie figur płaskich.
Rysowanie figur przestrzennych
Narzędzia pomocnicze: miarka, punkty odniesienia etc.
Modyfikacje brył. Kopiowanie, obrót.
Grupa a komponent – zastosowanie w praktyce.
Wymiarowanie rysunku i dodawanie oznaczeń.
Wyciąganie, tworzenie układów rurowych.
Warstwy – tworzenie i praca na warstwach.
Tekstury – nakładanie materiału i jego modyfikacja.
Importowanie komponentów – praca z 3d Warehouse. Nadawanie skali importowanym komponentom.
Sceny i animacja w programie Sketchup.
Style 1 – cień, dostosowanie nasłonecznienia sceny w stosunku do „pory roku” i godziny nasłonecznienia.
Style 2 – style rysunku. Nadawanie odpowiedniej stylistyki wizualizacji, tło, styl linii i powierzchni, nadanie tła w postaci bitmapy.
Sposoby doboru i dostosowania odpowiedniego kąta eksportowanej sceny – omówienie roli prezentacyjnej eksportowanego obrazu.

Eksport obrazu.
Podstawy programu do renderowania Kerkythea.
Nadawanie i modyfikacja oświetlenia sceny.
Modyfikacje materiałów w programie.
Ustawienia silnika renderującego.
Eksport obrazu

Program zajęć obejmuje naukę :

Program SketchUp – pasek poleceń, narzędzi, menu podręczne, pasek stanu.
Ustawienia rysunkowe.
Omówienie układu współrzędnych oraz ustawienia jednostek rysunkowych.
Rysowanie figur płaskich.
Rysowanie figur przestrzennych
Narzędzia pomocnicze: miarka, punkty odniesienia etc.
Modyfikacje brył. Kopiowanie, obrót. Szyk liniowy i kołowy.
Grupa a komponent – zastosowanie w praktyce.
Wymiarowanie rysunku i dodawanie oznaczeń – wymiarowanie na warstwach.
Wyciąganie, tworzenie układów rurowych.
Warstwy – tworzenie i praca na warstwach.
Tekstury – nakładanie materiału i jego modyfikacja.
Importowanie komponentów – praca z 3d Warehouse. Nadawanie skali importowanym komponentom.
Import podkładu pod projekt przestrzenny – JPG, dwg, dxf etc.
Sceny i animacja w programie Sketchup.
Style 1 – cień, mgła, dostosowanie nasłonecznienia sceny w stosunku do „pory roku”.
Style 2 – style rysunku. Nadawanie odpowiedniej stylistyki wizualizacji, tło, styl linii i powierzchni, nadanie tła w postaci bitmapy.
Sposoby doboru i dostosowania odpowiedniego kąta eksportowanej sceny – omówienie roli prezentacyjnej eksportowanego obrazu.
Przekroje i rzuty – przygotowanie dokumentacji technicznej w programie Sketchup.
Eksport obrazu.
Podstawy programu do renderowania Kerkythea.
Nadawanie i modyfikacja oświetlenia sceny.
Modyfikacje materiałów w programie.
Ustawienia silnika renderującego.
Eksport obrazu

Aby zapisać się na kurs – wyślij zgłoszenie na poczta@kappadesign.pl; otrzymasz umowę kursu.
Kurs należy opłacić do 20 września
Pracujemy w grupach do 8 osób.

 

Leave a Reply

Akademia Artystyczna Kappa - www.akademiakappa.pl

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress